הראל ביטוח נסיעות לתרמילאים – הפתרון לטיול הגדול

הראל ביטוח נסיעות תרמילאים מעניק לכם את השקט הנפשי הנדרש לטיול החלומות שלכם, עם כיסוי ביטוחי מקיף ושירות ברמה גבוהה. הזמינו ביטוח תרמילאים של הראל דרך החברה שלנו ותיהנו מ-10% הנחה על מחיר הפוליסה. לפרטים נוספים ורכישה אונליין, התקשרו ל-074-794-0007.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י טרמינל עבור הראל ביטוח

הראל ביטוח נסיעות תרמילאים לעומת ביטוח נסיעות סטנדרטי

ביטוח נסיעות תרמילאים של הראל מספק פתרון מותאם למטיילים לטיולים ארוכים ומורכבים. להבדיל מביטוחים רגילים המיועדים לכיסוי הוצאות רפואיות בלבד, ביטוח תרמילאים כולל כיסויים מיוחדים ויתרונות נוספים. הביטוחים הרגילים מוגבלים לעיתים בפעילויות ספורט שטח ומספר ימי הביטוח, דבר שמגביל את התרמילאים שטסים לטיולים ארוכים ורחוקים.

 

יתרונות ביטוח הראל לתרמילאים

ביטוח נסיעות תרמילאים של הראל מציע כיסוי רחב להוצאות רפואיות בחו"ל, עד לסכום של 5,000,000$ ללא השתתפות עצמית, עם כיסוי להמשך טיפול בארץ במקרה של תאונה. מעבר לכך, תוכלו להוסיף הרחבות חשובות כגון ביטוח כבודה, ספורט אתגרי, ביטוח לסמארטפון וקיצור נסיעה.

 

כיסוי לשהות ארוכה בחו"ל

ביטוח הנסיעות של הראל מציע פוליסה עם תוקף ארוך, המתאימה לנסיעות תרמילאים ביעדים מרוחקים כמו המזרח הרחוק ודרום אמריקה. הכיסויים בפוליסה תקפים לכל אורך הנסיעה, כך שגם אם תתרחש בעיה בחודש האחרון לטיול, תהיו מבוטחים לחלוטין.

 

שירותי איתור, חילוץ והצלה

הראל מפעילה את קבוצת "הראל 669", שמתמחה באיתור וחילוץ מטיילים ברחבי העולם. צוות היחידה בעל ניסיון של מעל 20 שנים ומופעל 24/7, 365 ימים בשנה, עם מוקד חירום זמין בכל עת.

 

כיסוי לאירועים מורכבים

ביטוח התרמילאים של הראל כולל כיסוי למגוון רחב של מצבים רפואיים, כולל אשפוזים, ניתוחים והטסה רפואית לארץ. החברה גם מספקת כיסוי להטסת גופה לארץ, ושומרת על קשר ישיר עם משרד החוץ ושגרירויות העולם.

 

אפליקציית הראל חו"ל – ניהול ביטוח מרחוק

באמצעות אפליקציית הראל חו"ל תוכלו לנהל את הביטוח שלכם בקלות תוך כדי הטיול. האפליקציה מאפשרת לדווח על אירועים ביטוחיים, להגיש תביעות במהירות, וליצור קשר עם מוקד החירום. בנוסף, ניתן לחפש רופאים ומוקדים רפואיים סמוכים ולקבל העברה מידית של 300$ לכיסוי טיפול.

 

הכיסוי הביטוחי של הראל First Class לתרמילאים

ביטוח הנסיעות של הראל, המוכר בשם First Class, מספק כיסוי מקיף להוצאות רפואיות עד סכום של 5 מיליון דולרים. הפוליסה כוללת את הכיסויים הבאים:

  • הוצאות רפואיות הן באשפוז והן שלא באשפוז
  • רכישת תרופות עד לסכום של 1,500$
  • פינוי יבשתי, ימי או אווירי לבית חולים קרוב
  • הטסה רפואית חזרה לארץ
  • חבות צד ג'
  • כיסוי להריון שאובחן בחו"ל לראשונה עד שבוע 12
  • החזר הוצאות במקרה של הארכת השהות בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח
  • טיפול חירום בשיניים
  • טיפול פיזיותרפיה
  • המשך טיפול בארץ במקרה של תאונה בחו"ל עד 10,000$ למשך 120 ימים
  • החזר הוצאות במקרה של הארכת השהות בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח
  • כיסוי לאיתור וחילוץ

 

ביטוח הראל לתרמילאים "דרכון פרמיום"

אם ברשותכם ביטוח בריאות של חברת הראל, תוכלו ליהנות מהמסלול "דרכון פרמיום" שכולל את כל כיסויי First Class יחד עם כיסוי להחמרת מצב רפואי קודם ללא תוספת תשלום.

 

הרחבות חשובות לביטוח תרמילאים

הראל ביטוח כבודה:

כיסוי עד 2,250$ במקרה של אובדן או גניבת כבודה, ותשלום מיידי של 150$ במקרה של עיכוב בהגעת הכבודה ליעד.

ספורט אתגרי של הראל חו"ל:

הרחבה המגנה עליכם מפני כל תרחיש בפעילויות אקסטרים ושטח.

אובדן חפצים אישיים:

ביטוח לטלפון הנייד עד 750$, ולטאבלט או מחשב נייד עד 2,000$.

 

קבלו הצעת מחיר משתלמת לביטוח נסיעות תרמילאים של הראל

הראל ביטוח נסיעות תרמילאים מציע כיסויים רחבים ומותאמים לטיולים ארוכים מסביב לעולם. פנו אלינו להתאמה אישית של ביטוח הנסיעות ולקבלת הצעה משתלמת בטלפון 074-794-0007.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י טרמינל עבור הראל ביטוח

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של טרמינל ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן