ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט כארד לעמיתי חבר

פספורט קארד חבר ביטוח נסיעות לחו"ל עם 15% הנחה על כל הרחבה בפוליסה. משתלם? בהחלט! עמיתי חבר נהנים מביטוח זול יותר, המכסה שורה גדולה של אירועים במהלך הנסיעה ובכך מגדיל גם את השקט הנפשי.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י אסף יששכר עבור פספורט קארד

ביטוח נסיעות לחו"ל חבר – מה זה נותן?

כרטיס חבר מייצג את אחד ממועדוני ההטבות הידועים והגדולים ביותר במדינה. מועדון זה כולל הנחות למגוון רחב של שירותים ומוצרים, צירוף העמיתים לכיסויים רפואיים קולקטיביים וגם הסדרים והטבות בלעדיות שונות, לרבות הוזלה בביטוח הנסיעות לחו"ל מבית חברת פספורט קארד.
השתייכות למועדון חבר שמורה למשרתי כוחות הביטחון לרבות חיילים בסדיר ובקבע, נכי וגמלאי צה"ל ובני משפחותיהם – דבר שמאפשר ליצור עבורם שורה של תנאים ייחודיים בביטוח הנסיעות ובכך לתגמל אותם בעבורם שירותם הצבאי בכל שלב.
ההטבה של פספורט קארד למחזיקי חבר מספקת הנחה בסך 15% על כל הרחבת ביטוח שתתווסף לפוליסת הנסיעות הבסיסית.
כידוע, ישנן הרחבות הכרחיות לכל נסיעה כמו למשל ביטוח כבודה, אובדן או גניבת הסלולרי וקיצור הנסיעה עקב מצב רפואי, אולם רבים מהנוסעים מעדיפים לוותר עליהן על מנת לחסוך.
באמצעות כרטיס חבר, ניתן ליהנות מהנחה משתלמת בעבור כל אחת מההרחבות הללו ועוד רבות אחרות – דבר שמאפשר כיסוי יעיל יותר של אירועים בלתי צפויים חו"ל ובעלות משתלמת במיוחד, נמוכה ממחיר הפוליסה הממוצע למבוטח.
מחזיקי מועדון חבר נהנים גם ממספר הטבות נוספות שנוגעות לנסיעות לחו"ל:

  • דחיית חיובי עסקאות שהתרחשו בחו"ל – עד למועד החודשי של תאריך החיוב בכרטיס, במקום במועד העסקה עצמה.
  • אירוח בטרקלין דן האקסקלוסיבי של רשות שדות התעופה – עד פעמיים בכל שנה בכפוף לחיוב בסך 6,000 ₪ לפחות בכרטיס במהלך 3 חודשים רצופים.
  • Cashback למגוון שירותים ומוצרים – כרטיסי "חבר שלי" ניתנים להטענה חודשית בסך של 2,000 ₪, תמורתה ניתן לקבל 20% הנחה בכל טעינה.

הנחה בביטוח הנסיעות למחזיקי חבר

אם אתם עמיתי חבר, תשמחו לגלות כי חברת ביטוחי הנסיעות פספורט קארד מעניקה לכם הנחה בסך 15% על כל הרחבה שתבחרו להוסיף לפוליסת הנסיעות הבסיסית.
הנחה זו מאפשרת למבוטחים לרכוש פוליסה משתלמת, עם התאמה גבוהה יותר למאפיינים האישיים של הנוסעים וסוג הנסיעה – תמהיל ביטוחי מעולה המכסה אתכם לאורך כל תקופת הנסיעה.
אז אמנם הרחבות אלו אינן מחליפות בשום אופן את פוליסת הבסיס שאינה נמכרת בהנחה, אך מאפשרות לכם ליצור מעטפת יעילה יותר, עבור מקרים שעלולים להתרחש בחו"ל.

פספורט קארד חבר ביטוח לחו"ל למחזיקי כרטיס

פספורטקארד מהווה את אחת מחברות ביטוחי הנסיעות המובילות בישראל, הודות לפיתוח שיטת תשלום תביעות ייחודית. שיטה זו מבוססת על הנפקת כרטיס נטען למבוטח, המשמש אותו ככרטיס אשראי עמו ניתן "לגהץ" או למשוך במזומן את ההוצאה בעבור המקרה הביטוחי.
באמצעות הכרטיס הנטען ומספר פעולות פשוטות באפליקציה הייעודית (פספורט קארד פוקט), ניתן להפעיל את הביטוח במהירות ולקבל 300$ לכיסוי טיפול/ בדיקה אצל רופא או רכישת תרופה בבית מרקחת וכן 155$ לרכישת מוצרים חיוניים במקרה של עיכוב בהגעת הכבודה ליעד.
שיטה זו מונעת ממבוטחי החברה להוציא מכיסם את סכום ההוצאה הדרוש וחוסכת גם בהמתנה לנציגים ובהליכים בירוקרטיים ממושכים.
ולכן – אם תבחרו להצטרף לביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת פספורט קארד וברשותכם כרטיס "חבר", עומדת לכם האפשרות ליצור פוליסת ביטוח איכותית ולבחור עבורה הרחבות עם הנחה בסך 15% לכל אחת.

סוגי ההרחבות בהנחה למחזיקי כרטיס חבר

להלן ההרחבות של חברת פספורט קארד עליהן ניתן לקבל 15% הנחה ברכישת הפוליסה. חשוב לציין כי זוהי איננה רשימת ההרחבות המלאה של החברה, אלא רשימה הכוללת מספר הרחבות פופולריות שמשתתפות בהטבת חבר. בהצטרפות לביטוח באתר שלנו תוכלו לצפות ברשימת ההרחבות המלאה.

15% הנחה על הרחבת ספורט אתגרי

נוסעים רבים משתתפים בחו"ל בפעילויות שטח, אקסטרים ובאטרקציות שונות, שנזק גופני מהן איננו מכוסה בפוליסת הבסיס. אם נסיעתכם המתוכננת תכלול פעילויות כמו צלילה, צניחה חופשית או כל פעילות ספורט אתגרי הנכללת ברשימת הפעילויות של פספורטקארד – בחרו בהרחבה זו כדי שתספק לכם כיסוי עד לגובה האחריות הרפואית.

15% הנחה על הרחבת ספורט חורף

פעילויות כמו סקי, מגלשות שלג וכיוצ"ב יכוסו במסגרת הרחבה בלעדית שנותנת מענה לא רק למקרים רפואיים, אלא גם למצבים כמו סגירת האתר עקב סופה, איחור בהגעה לאתר הסקי, אובדן הסקי פס וכדומה.

15% הנחה על אובדן או גניבת מוצרים אלקטרוניים

הסלולרי שלנו, הלפטופ, הטאבלט ואפילו המצלמה כבר הפכו לחלק מגופנו ממש. כדי להישאר עם סכום כספי ביד במקרה שנגנבו או אבדו לכם בחו"ל, עליכם לבחור בהרחבה הרלוונטית לכל מוצר וזאת כדי לקבל תמורתו החזר עד לסכום מסוים.

15% הנחה על ביטול או קיצור נסיעה עקב מצב רפואי

הרחבה זו מאפשרת לכם לקבל החזר עד 80% בדמי הביטול, אם אירע מקרה רפואי שאילץ אתכם לקצר ואף לבטל את הנסיעה.

15% הנחה על הרחבת ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

אם אתם שוכרים רכב לתקופת הנסיעה, לעולם ישנה הסכנה לנזק עקב תאונה או קלקול לא מכוון. הרחבה זו מחלצת אתכם מהמחויבות לשלם דמי השתתפות עצמית יקרים במיוחד במקרה כזה.

טסים בקרוב? עם פספורט קארד חבר יש לכם הגנה מלאה יותר

אין להתפשר על ביטוח הנסיעות לחו"ל, אבל כשמדובר בחברת ביטוח איכותית שגם מעניקה לכם הנחה כמחזיקי כרטיס חבר – מדובר בהכרח במוצר ביטוחי משתלם מכל הבחינות. ניתן להצטרף לביטוח פספורט קארד כבר עכשיו באתר TERMINAL ביטוח נסיעות לחו"ל וליהנות מביטוח רחב יותר, במחיר יותר אטרקטיבי.

לרכישת ביטוח נסיעות פספורט קארד טלפון: 074-794-0008

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של terminal ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן