פספורט קארד – הנחה

פספורט קארד – הנחה לבעלי כרטיס חבר בסך 15% על כל הרחבה לביטוח. ניתן להצטרף אונליין לביטוח הנסיעות וגם לחסוך סכום משמעותי במגוון רחב יותר של כיסויים המעניקים שקט נפשי.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Travel אסף יששכר עבור פספורט קארד

חברי מועדון "חבר" – פספורט קארד נותנת לכם הנחה

מועדון חבר נחשב למעגל צרכנים סגור ונחשק, הודות לאפשרויות התגמול הגבוהות שלו במספר גדול של ארגונים ובתי עסק. מחזיקי הכרטיס נהנים מהטבות רבות ומשויכים למערך כוחות הביטחון – בדגש על חיילים בסדיר ובקבע, נכי צה"ל, גמלאי צה"ל וגופים שעובדים עם הצבא וברשותם הסדר שנערך עם מועדון חבר.

אם לכם או לבני זוגכם קיימת חברות במועדון "חבר" – תיהנו גם מהנחה על ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורט קארד, שמציעה הנחה בסך 15% עבור הרחבות נבחרות לפוליסה. הנחה זו ניתנת בעבור כל הרחבה, דבר שמאפשר להוזיל משמעותית את ביטוח הנסיעות ולקבל כיסוי גדול ומקיף יותר, עבור מגוון אירועים בלתי צפויים מעבר לים.

תנאי ההטבה למחזיקי כרטיס חבר

השיוך למועדון חבר מותנה בתשלום דמי מנוי חודשיים וכמובן בתשלום הרכישות עבורן ניתנות ההטבות באמצעות כרטיס האשראי של המועדון. לפיכך, גם ברכישת ביטוח הנסיעות של פספורט קארד, תתבקשו לרכוש את הפוליסה עם כרטיס האשראי של חבר על מנת לקבל את ההנחה.

ההנחה בסך 15% מאפשרת לרכוש הרחבות לכיסוי של מספר מצבים נפוצים בחו"ל, אך לא כל ההרחבות של פספורט קארד משויכות להטבה זו.

למעשה, חברת פספורט קארד בחרה לכלול בהטבה למחזיקי מועדון חבר מספר הרחבות ביטוח פופולריות, אשר מהוות כיסוי הכרחי כמעט בכל סוגי הנסיעות לחו"ל.

סוגי ההרחבות המזכות בהנחה של 15% (עבור כל הרחבה שתיבחר):

  • הרחבת ספורט אתגרי
  • הרחבת ביטוח סקי
  • הרחבה מפני גניבת מכשיר הטלפון הנייד
  • הרחבה מפני גניבת מחשב נישא (לפטופ) או טאבלט
  • הרחבה מפני גניבת מצלמה בחו"ל
  • הרחבת ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור במקרה של תאונה
  • הרחבת ביטול או קיצור נסיעה עקב מצב רפואי

כללים ומגבלות שחשוב להכיר לגבי פספורט קארד – הנחה בכרטיס חבר

  1. ההנחה הינה עבור נסיעות של עד 30 ימים בלבד. אם נסיעתכם ארוכה יותר, החל מהיום ה-31 לנסיעה תצטרכו לשלם את תעריף ההרחבה המלא.
  2. הזכאות להנחה הינה עבור מנויי חבר בלבד, לרבות בני או בנות זוגם וילדיהם עד לגיל 18.
  3. ההנחה למחזיקי כרטיס חבר תינתן עבור כל הרחבה שתתווסף לפוליסת הנסיעות הבסיסית, אך הרחבות אלה אינן נמכרות בנפרד (ללא פוליסת הבסיס) ואינן מתאימות לכיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל.

אז כמה חוסכים עם ההנחה של פספורט קארד?

הרחבות הביטוח של חברת ביטוחי הנסיעות פספורט קארד עולות בין 0.50$ ליום ועד 8$ ליום, לפי סוג ההרחבה ו/או היקף הכיסוי המדויק שנבחר בתוכה. בהכפלת מספר ימי הנסיעה והפחתת 15% לאחר מכן, תוכלו לחשב במדויק את גובה התשלום בעבור כל הרחבה לביטוח, אחרי ההנחה.

מכיוון שהרחבות אלה נחשבות למומלצות ואף לחשובות מאוד כמעט בכל סוגי הנסיעות, ההנחה תקנה לכם חיסכון עלויות משמעותי ותעניק לכם ראש שקט יותר לאורך כל הנסיעה.

האם יש הנחה גם לארגונים אחרים בפספורט קארד?

נכון לכתיבת שורות אלה בתחילת שנת 2024, אין מועדוני צרכנות, קופונים או הסדרים נוספים שמעניקים הנחה על ביטוחי פספורט קארד.

ועם זאת, כדאי לדעת שהחברה שומרת על גמישות ודינמיות בתעריפי הביטוח שלה ועשויה לצאת במבצעים, הטבות והסדרים מיוחדים לארגונים נוספים וזאת על פי התחרותיות בענף ושיקול דעתה המושפע ממצב השוק. לכן תמיד מומלץ להתעדכן בהטבות ובמבצעים חדשים לפני שרוכשים את הביטוח.

מה נותן ביטוח הנסיעות של פספורט קארד?

חברת פספורט קארד נמנית עם המבטחות הגדולות בישראל בתחום ביטוחי הנסיעות. להבדיל מיתר החברות שמתמחות גם במוצרי ביטוח נוספים, פספורט קארד מתמקדת בביטוחי נסיעות לחו"ל בלבד – דבר שהפך אותה לחברה מקצועית ביותר בתחום, המציעה סל שירותים מתקדם וטכנולוגי לכל לקוחותיה.

במסגרת ההצטרפות לפוליסת חו"ל של פספורט קארד, יונפק לכם כרטיס נטען לתשלום תביעות במקום – דבר שחולל מהפכה בשוק הביטוח והביא לכך שהמבוטחים אינם צריכים עוד לשלם מכיסם בעבור מקרה הביטוח.

הכרטיס יוכל להיטען בסכום הנדרש לכיסוי הוצאות רפואיות כמו טיפול רפואי או רכישת תרופה תוך מספר דקות, וכן בסכום של 155$ באופן מיידי במקרה של אי הגעת הכבודה ליעד.

בנוסף, עומדת לרשותכם אפליקציית המבוטחים הייעודית של החברה – passportcard pocket ובאמצעותה ניתן להגיש תביעות, לטעון את הכרטיס בסכום הדרוש (ובכך גם להימנע מדמי השתתפות עצמית בסך 50$), לצפות בכל פרטי הפוליסה, לאתר רופאים ומוקדים רפואיים ולשוחח עם נציגי חברת הביטוח ורופאים בעברית 24 שעות ביממה.

להלן עיקרי פוליסת ביטוח הנסיעות:

  • כיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל עד 5,000,000$
  • שירותי איתור וחילוץ עד לגובה האחריות הרפואית
  • פינוי יבשתי, אווירי או ימי ממקום האירוע לבית חולים סמוך, עד לגובה האחריות הרפואית
  • הטסה רפואית לארץ להמשך טיפול
  • טיפולי חירום בשיניים עד 400$
  • קבלת החזרי הוצאות עקב הארכת שהות בחו"ל מפאת מצב רפואי
  • חבות צד ג'

ביטוח הנסיעות של פספורט קארד איכותי ומשתלם יותר

ביטוח חו"ל של פספורט קארד מתאים לכל סוגי הנוסעים – בין אם לרשותם כרטיס מועדון הצרכנות "חבר" ובין אם לא. ניתן להצטרף לביטוח בכל עת, עד 180 ימים טרם הנסיעה וליהנות מביטוח מקצועי ומקיף, הכולל כיסוי הוצאות רפואיות עם תקרה גבוהה ושלל הרחבות איכותיות.

ניתן להצטרף לביטוח הנסיעות בתהליך אונליין קצר כאן באתר ולשלם את פרמיית הביטוח באמצעות כרטיס חבר, כדי לכלול בה את ההנחה עבור כל הרחבה שנבחרה.

לרכישת פספורט קארד ביטוח חול טלפון: 074-794-0008

 

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Travel אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של terminal ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן