ביטוח נסיעות לחול השוואת מחירים

ביטוח נסיעות לחול השוואת מחירים בין כל המבטחות הפופולריות בישראל: פספורט קארד, הראל, מגדל, הפניקס וכלל – לפי כיסויים, מחירים ותנאים.

השוואת ביטוח חו"ל: איך עושים?

ביטוח נסיעות לחול השוואת מחירים, לא משנה אם מדובר בחופשה משפחתית, טיול זוגי, ביקור של קרובים בחו"ל או טיסת עסקים – כולם זקוקים להגנה ביטוחית שתאפשר להם לקבל שירותי רפואה ובכך להימנע מתשלום יקר שבלתי אפשרי לעמוד בו.
אלא שהמחיר על הביטוח, הוא בכל זאת ולמרות הכל, פקטור מכריע בפני עצמו. כשעלויות הנסיעה עצמה עולות וגם התייקרות המחירים בחו"ל הולכת וגוברת, נרצה שפוליסת הביטוח תישאר שפויה במחיר אך בעת ובעונה אחת גם תכיל את מיטב הכיסויים, לכל צרה שלא תבוא.

אז איך בדיוק משווים בין החברות השונות?

בראש ובראשונה – לא בודקים רק את תעריף הביטוח, אלא ניגשים להבין מה הפוליסה בכלל נותנת. האם יש בה מרכיבים שאינם נכללים ברובד הבסיסי של ביטוחי נסיעות אחרים? האם היא מספקת החזר מיידי עבור טיפול רפואי או רכישת תרופה? האם היקף הכיסוי ברכיבים נקודתיים שסביר להניח שתזדקקו להם יותר, גדול יותר?
לעניין הזה מומלץ בחום לבחון את עיקרי הפוליסה של כל חברה – אותם תוכלו למצוא הן באתרי חברות הביטוח והן ממש כאן אצלנו בטרמינל ביטוח נסיעות לחו"ל. בנוסף, ראוי להעריך את שירות חברת הביטוח ואת מדיניות תשלום התביעות שלה, את האופן שבו היא מטפלת בתביעות ועד כמה היא נותרת זמינה בממשקים מרובים על מנת שתוכלו ליצור עמה קשר מידי ללא המתנה.

ביטוח נסיעות לחול השוואת מחירים

  • פוליסת הבסיס בביטוחי הנסיעות יחסית זהה במרבית החברות. אלו הדברים שהיא אמורה לכלול:
  • כיסוי להוצאות הרפואיות (לרוב בגובה 5 מיליון דולרים)
  • הטסה רפואית לארץ
  • טיפולי חירום בשיניים
  • פינוי יבשתי, ימי או אווירי לבית חולים סמוך למקום האירוע
  • הריון שנתגלה לראשונה בחו"ל עד שבוע 12
  • צד ג'
  • החזר הוצאות מלווה שיצא מהארץ למקום האשפוז של המבוטח
  • החזרים ושיפויים בגין הארכת שהות בחו"ל עקב מצב רפואי
  • שירותי חילוץ והצלה

מרכיבים אלו משתנים במקצת מחברה לחברה, לעתים בהיקף הכיסוי הניתן בעבורם ולעתים בהימצאות אותו מרכיב בפוליסה הבסיסית או שניתן לכלול אותו בהרחבה לביטוח.
מעבר לכך, שווה לאתר שירותים נוספים שחברת הביטוח מספקת, כמו למשל החזר בגובה מסוים עבור עיכוב בהגעת הכבודה ליעד ושירותי אפליקציה לניהול הפוליסה, התייעצות רפואית והגשת תביעות.
שימו לב בהשוואת המחירים שלכם גם להרחבות הביטוח. הרחבות אלו זהות במהותן, אך הכיסוי וכמובן התעריפים של כל אחת ישתנו מחברה לחברה. אם יש לכם צורך ספציפי בהרחבה כלשהי (למשל הרחבת ספורט חורף/ סקי לנוסעים לחופשת סקי) – מומלץ להשוות אותה בין החברות וכתוצאה מהשוואה זו לבחור את המבטחת.

ביטוח נסיעות לחול השוואת מחירים בין כל החברות המובילות

בשורות הבאות נציג לכם את תמצית הכיסויים בכל אחת מחמש החברות המובילות בביטוחי הנסיעות בישראל, עמן אנו בטרמינל ביטוח נסיעות לחו"ל עובדים בשיתוף פעולה הדוק.
לתשומת לבכם: תעריפי הביטוח הממוצעים בכל אחת מהחברות עומדים על 2-4 דולרים ליום. התעריף הסופי ייקבע על פי גיל המבוטח, תקופת הביטוח המבוקשת והיקף הפוליסה.

מגדל ביטוח חול

פוליסת ביטוחי הנסיעות של מגדל ("מסע עולמי") מעניקה כיסוי להוצאות הרפואיות עד לגובה של 5,000,000$ ללא השתתפות עצמית וזאת לכל הגילאים – עד לגיל 95!
להלן תקופות המקסימום לביטוח, על פי גילאים:
גילאי 0-60: עד 180 ימים
גילאי 61-75: עד 120 ימים
גילאי 76-80: עד 60 ימים
גילאי 81-85: עד 30 ימים, בכפוף לחיתום רפואי
גילאי 86-95: עד 7 ימים, בכפוף לחיתום רפואי

הראל ביטוח נסיעות

חברת הראל מציעה לכם ביטוח נסיעות בשם דרכון first class הכולל כיסוי הוצאות רפואיות עד 5,000,000$ וללא השתתפות עצמית בחלק מהמרכיבים. גם פוליסה זו נמכרת עד לגיל 95. להלן תקופות המקסימום על פי גילאים:
גילאי 0-60: עד 180 ימים
גילאי 61-75: עד 120 ימים
גילאי 76-80: עד 60 ימים
גילאי 81-95: עד 30 ימים.

כלל ביטוח חול

חברת כלל ביטוח מעמידה לרשותכם את פוליסת "מדיכלל עולמי" עם כיסוי של 1,250,000$ לכיסוי הוצאות רפואיות וכן עוד 500,000$ במקרה של אירוע ביטוחי נוסף. כלל נמנית עם חברות הביטוח המשלמות תביעות על המקום באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל" וכרטיס התשלומים הנטען YPAY. להלן תקופות הביטוח המקסימליות לכל גיל:
גילאי 0-50: עד 365 ימים
גילאי 51-60: עד 180 ימים
גילאי 61-70: עד 120 ימים
גילאי 71-75: עד 90 ימים

פספורט קארד

ביטוח הנסיעות של פספורט קארד מעניק לכם עד 5,000,000$ לכיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל, אותן משלמת החברה על המקום באמצעות כרטיס נטען אישי למבוטחים, אליו מטעינים את הסכום באמצעות אפליקציית פספורט קארד פוקט ובכך נמנעים מתשלום התביעה מהכיס וגם מדמי ההשתתפות העצמית.
תקופות הביטוח המקסימליות לפי גילאים הינן:
גילאי 0-18: עד 90 ימים
גילאי 19-60: עד 180 ימים
גילאי 61-75: עד 90 ימים
גילאי 76-84: עד 30 ימים
גילאי 85+: עד 15 ימים, בכפוף לאישור החברה והצגת מסמכים רפואיים

הפניקס ביטוח חול

חברת הפניקס מעמידה לרשותכם את פוליסת הפניקס smart, לראשונה בישראל עם כיסוי Unlimited ללא הגבלת סכום עבור כל הוצאה רפואית שהיא בחו"ל. להלן תקופות הביטוח לפי גילאים:
גילאי 0-60: עד 180 ימים
גילאי 61-75: עד 120 ימים
גילאי 76-80: עד 60 ימים
גילאי 81-85: עד 30 ימים
גילאי 86-90: עד 30 ימים

מעוניינים בביטוח נסיעות לחו"ל?

תוכלו להצטרף כבר עכשיו לפוליסה של כל אחת מהחברות בתהליך אונליין קצר. או חייגו לטרמינל ביטוח נסיעות לחול טלפון: 074-765-0666 הצטרפותכם דרכנו איננה כרוכה בעלויות נוספות ומעניקה לכם שירות סוכן ביטוח אישי וצמוד לתקופת הנסיעה, שידאג לטפל עבורכם בכל בעיה ותביעה מול הביטוח.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של TERMINAL ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן