הראל ביטוח נסיעות לחו"ל

הטבה: 10% CASHBACK בנסיעה הבאה באפליקציה

300$ ב-BIT לפני ביקור רופא

הראל ביטוח נסיעות מלווה את הנוסעים הישראלים מסביב לעולם, באמצעות כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל עד 5,000,000$ ושירותי ביטוח מקצועיים.

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל

אם אתם כבר מתכננים את הנסיעה הקרובה לחו"ל, כדאי לזכור היטב: לא זזים מהארץ בלי ביטוח נסיעות איכותי. בעולם שבו כל ביקור רופא פשוט כרוך בהוצאה של אלפי דולרים, חשוב שתהיה לכם פוליסה הקובעת כי יש מי שישלם בעבורכם את הטיפול או הבדיקה היקרים ורצוי שבתהליך מהיר ככל האפשר.
חברת הראל נמנית עם המבטחות הגדולות והוותיקות בישראל בתחום הבריאות ומציעה ביטוח נסיעות לכל היעדים בעולם, עם כיסוי רחב לכל סיטואציה בריאותית או רפואית לצד מגוון הרחבות שניתן להוסיף בהתאמה אישית לכל מבוטח.
העובדה שהראל נחשבת לחברת ביטוחי הבריאות הגדולה ביותר, מאפשרת לה לספק למבוטחיה ביטוח שעוטף מנעד רחב של סיטואציות רפואיות פתאומיות בחו"ל, ביותר ממסלול אחד ועם מערך שירות המורכב מאמצעים דיגיטליים וצוותים מקצועיים לשירות מהיר ויעיל.

כיסוי הביטוח הרפואי בסך של עד 5$ מיליון, הטסה רפואית, איתור וחילוץ, צד שלישי.
הראל חילוץ והצלה מאתרים ומחלצים במידת הצורך
נהנים מכיסוי ביטוחי עד 2250$

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל מידע נוסף

הראל ביטוח חול טלפון

הראל ביטוח חול טלפון לרכישת ביטוח ולמוקד החרום, שירות הלקוחות ומערך הגשת התביעות הראל ביטוח חול טלפון: 074-794-0007 לרכישת ביטוח עם נציג אז כיצד יוצרים קשר עם חברת הראל בזמן אמת? לפניכם כל פרטי ההתקשרות החשובים עם החברה במהלך שהותכם בחו"ל, כולל שעות פעילות לפי שעון ישראל: מספרי חירום למבוטחים מסביב לעולם טלפון מוקד החירום של הראל – מכל היעדים 24/7 972-3-7547030+ / 03-7547030 טלפון מוקד החירום של הראל לשוהים בארה"ב 24/7 1-800-694-9665 טלפונים של מוקד השירות שירות הלקוחות של הראל (ימים א'-ה' בשעות 08:30-16:00) 2735* מוקד ביטוחי הנסיעות לחו"ל למחייגים מישראל (ימים א'-ה' בשעות 08:30-16:00) 03-7547030 שירות הלקוחות של הראל בוואצפ 24/7 שלחו הודעות ווצאפ למספר 052-7544589 הגשת תביעות להראל חו"ל כתובת ישירה להגשת תביעות ביטוח:  https://www.harel-group.co.il/Insurance/travel/claim/Pages/abroad-claim-apply.aspx  כתובת ישירה לבקשת כיסוי לצורך טיפול רפואי https://digital.harel-group.co.il/claims-abroad/ שווה לדעת: אפשר להגיש כל

קרא עוד »

הראל ביטוח חול פוליסה

מה נותנת חברת הראל בביטוחי חו"ל? שירות מקצועי ואמין, מחברה מובילה בשוק ביטוחי הנסיעות כשמדובר בביטוחים, הראל ביטוח חול מחזיקה במקומות הראשונים במדד האיכות, המקצוענות ומגוון הכיסויים. היא נחשבת לאחת מחמש חברות ביטוחי הנסיעות הגדולות בישראל וזאת הודות לפוליסת ביטוח מקיפה ביותר, המשווקת תחת השם First Class ומתאימה לכל הגילאים ולכל היעדים.  אפליקציית הראל ביטוח חו"ל המצטרפים לפוליסת ביטוחי הנסיעות פירסט קלאס רשאים להוריד ישירות את אפליקציית הראל חו"ל לנייד.  באפליקציה ממתינים לכם כל שירותי הביטוח אותם ניתן להפעיל מרחוק ללא תלות ביעד הנסיעה, כולל צפייה בפרטי הפוליסה המלאים, ניהול תביעות (כולל אופציה להגשת תביעות ושליחת מסמכים רלוונטיים, מעקב אחר סטטוס הטיפול בתביעה), שיחות עם רופאים ונציגים, איתור מוקדים רפואיים בחו"ל ועוד. מענה 24/7 מכל היעדים מוקד החירום של חברת הראל מעמיד לרשותכם נציגים הזמינים לשיחות, הודעות וואטסאפ ופניות דרך

קרא עוד »

הראל נסיעות לחול אפליקציה

הראל נסיעות לחול אפליקציה: ניהול הפוליסה מכל מקום בעולם כל חברת ביטוחי נסיעות שמכבדת את עצמה, מעמידה לרשות מבוטחיה אפליקציה ייעודית ובה מבחר פעולות אותן אפשר לבצע בכל שלב, ללא המתנה לנציג או בירוקרטיה מורכבת. שירות זה נולד כתוצאה מהדרישות הדיגיטליות ההולכות וגוברות של מבוטחים, לנהל בעצמם ועבור עצמם את המוצרים שרכשו זה מכבר – דבר שמייעל הן את תהליכי הטיפול בתביעות ביטוח שעד כה נחשבו מורכבים והן את המענה מצד חברת הביטוח, שעבר לקצב מהיר ואיכותי יותר. הראל נסיעות לחול אפליקציה מהווה פתרון פשוט ונוח: אם אתם צריכים להפעיל את הביטוח, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאפליקציה, לבחור את הפעולה הרצויה (למשל הגשת בקשה לרכישת תרופה או מימון תור אצל רופא) ולהמתין להעברת סכום הכיסוי. הראל נסיעות לחול אפליקציה: כל מה שתוכלו לבצע בעזרתה אפליקציית המבוטחים של הראל הופכת

קרא עוד »

הראל ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה

מה זה ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה? פוליסת הביטוח של הראל ביטול טיסה מכל סיבה מאפשרת למי שמתכננים נסיעה לחו"ל בקרוב, לקבל החזר על הוצאות הנסיעה בכל מקרה שבו היא תתבטל – בין אם עקב מזג אוויר לא רצוי ביעד הנסיעה, בין אם מחשש אישי מפני עוינות ואלימות מקומיים ביעד ובין אם בנסיבות מצערות כמו מחלה, פציעה או פטירה המאלצות אתכם להישאר בארץ. כדאי לדעת שפוליסה זו הייתה נפוצה בעבר אצל מרבית המבטחות, אך בשנים האחרונות חלקן הפסיקו לשווק אותה מסיבות שונות. החל מחודש יולי 2023 חידשה חברת הראל את שיווק הפוליסה ומציעה לכל מי שעורכים את ביטוח הנסיעות לחו"ל בחברת הראל, לצרף אליו גם את ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה. היתרון המשמעותי שברכישת הביטוח מתקבל הודות לעובדה שניתן לבטח בתוך 15 ימים ממועד רכישת כרטיסי הטיסה. וכך, אם תחליטו

קרא עוד »

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל – פרמיום ו-First Class

ביטוח הנסיעות של הראל משווק תחת השם First Class ומיועד לכל המבוטחים בכל גיל. מסלול ביטוחי נוסף שמור באופן בלעדי למבוטחים בביטוח בריאות של חברת הראל ונקרא פרמיום, עבורו מעמידה החברה כיסוי נרחב יותר, הכולל מרכיבים נוספים שישולבו בפוליסה ללא תוספת תשלום.

להלן עיקרי הכיסוי בביטוח First Class:

  • כיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל עד 5 מיליון דולרים.
  • כיסוי להוצאות רפואיות בגין אשפוז ללא השתתפות עצמית.
  • בלעדי רק לחברת הראל – כיסוי של עד 10,000$ במקרה שדרוש המשך טיפול רפואי בישראל וזאת למשך 120 ימים ללא דמי השתתפות עצמית.
  • פינוי יבשתי, ימי או אווירי ממקום האירוע לבית חולים קרוב ללא השתתפות עצמית.
    הטסה רפואית לארץ ללא השתתפות עצמית.
  • כיסוי של עד 1,500$ לרכישת תרופות – בהשתתפות עצמית בסך 50$.
  • כיסוי של עד 400$ לטיפולי חירום בשיניים – בהשתתפות עצמית בסך 50$.
  • כיסוי של עד 500$ לטיפולי פיזיותרפיה (עד 6 טיפולים) בהשתתפות עצמית בסך 50$.
  • הורדת גבס, מסמרים ופיזיותרפיה בארץ עד 6,000$ מגבול האחריות לטיפול רפואי בארץ ובהשתתפות עצמית בסך 20% לטיפול.
  • החזר הוצאות עקב הארכת השהות בחו"ל עקב מצב רפואי ללא השתתפות עצמית.
  • כיסוי עד 150$ ליום על הוצאות לינה מעבר לתקופת הביטוח בהשתתפות עצמית בסך 50$.
  • הטסת מלווה ושהות עם המבוטח במקום האשפוז עד 2,500$ בהשתתפות עצמית בסך 50$.
  • שירותי איתור, חיפוש והצלה עד 250,000$ ללא השתתפות עצמית.
  • חבות צד ג' עד 150,000$ ללא השתתפות עצמית.

בנוסף, מבוטחי first class של הראל מקבלים תשלום מידי בסך 300$ עבור קבלת שירותים רפואיים ו/או רכישת תרופות בבית המרקחת. ניתן להפעיל את אפשרות זו באמצעות אפליקציית המבוטחים "הראל חו"ל" (הרחבה בהמשך) או ליצור קשר עם מוקד החירום של החברה.

באותו האופן ניתן לקבל 155$ במקרה של אי הגעת הכבודה ליעד.
כדאי גם לדעת שהראל היא חברת הביטוח שמבטחת עד לגיל המבוגר ביותר בישראל בביטוחי נסיעות לחו"ל – עד לגיל 95 בכפוף לחיתום רפואי.

הראל ביטוח נסיעות דרכון פרימיום

פוליסת פרמיום מיועדת רק למבוטחים בביטוח הבריאות של הראל ומעניקה כיסוי למשך 30 ימים בשנה, עם הרחבת מצב רפואי קודם בחו"ל ללא תשלום נוסף.


להלן עיקרי הכיסוי בביטוח פרמיום:

  • כיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל עד 5 מיליון דולרים – כולל את מכלול הכיסויים שבפוליסת First Class.
  • עד 400,000$ על הוצאות עקב מצב רפואי קודם
  • אופציה להארכת תקופת הביטוח גם מעבר ל-30 ימים
  • הטסה רפואית לארץ עד לגובה האחריות הרפואית
  • אפשרות להסרת חבות צד ג'
סוכן ביטוח נסיעות לחול מדגים איך הוא מייצג ושור על משפחה שלמה

הרחבות לביטוח הנסיעות של הראל

חברת הראל מעמידה לרשותכם מגוון הרחבות, שמכסות סך רחב יותר של אירועים בלתי צפויים בחו"ל המתבטאים בנזק כלכלי. בין ההרחבות הנפוצות לפוליסה:

  • הרחבת ספורט אתגרי
  • ביטוח כבודה
  • ביטול או קיצור נסיעה
  • אובדן או גניבת טלפון נייד
  • אובדן או גניבת מחשב נייד/ טאבלט
  • הרחבת הריון עד שבוע 32 וגיל 42
  • החמרת מצב רפואי קודם
  • ועוד.

אפליקציית הראל ביטוח נסיעות לחו"ל

כל מבוטח שהצטרף לפוליסת ביטוח הנסיעות של הראל, יכול להוריד לנייד את אפליקציית הראל חו"ל – אפליקציה לניהול אוטונומי של הפוליסה, עם קיצור מרשים של בירוקרטיה וזמני טיפול!

האפליקציה מאפשרת לכם לבצע מגוון רחב של פעולות:

כיסוי מידי לטיפול רפואי

דרך האפליקציה ניתן לבקש העברה (תבוצע באפליקציית bit) בסך 300$ לכיסוי הטיפול הרפואי הנדרש או רכישת התרופה.

כיסוי מידי במקרה של עיכוב בהגעת הכבודה

דרך האפליקציה ניתן לדווח על אי הגעת הכבודה ליד ולקבל דרך bit תשלום בסך 155$ לרכישת הציוד החסר.

הגשה וניהול תביעות

ניתן להעלות ולשלוח תביעות בצורה נוחה ומהירה. יש להתקדם לאורך המסכים ולמלא את טופס התביעה, לצרף את המסמכים הרלוונטיים (אותם אפשר לצלם ולהעלות בקלות) ולבדוק את סטטוס הטיפול בתביעה.

ניהול הפוליסה

האפליקציה שומרת העתק מלא מהפוליסה שלכם, דבר שחוסך את הדפסת הניירת והשמירה עליה לצידכם במהלך כל השהות בחו"ל. האזור האישי שלכם כולל גם אופציה להאריך את תקופת הביטוח, הנחיות להגשת תביעות ומידע חשוב למבוטחים.

איתור רופאים ומרכזים רפואיים

האפליקציה כוללת פיצ'ר ייעודי לאיתור רופאים, בתי מרקחת ומרכזים רפואיים סמוכים אליכם, הצגתם עם כתובתם ומספרי הטלפון וכמובן ניווט ישיר עד לכתובתם.

ייעוץ רפואי 24/7

צ'אט האפליקציה זמין עבורכם לכל שאלה רפואית ומאפשר לכם להתייעץ עם רופאים ואחיות בעברית ובכל שעה.

תמונת המחשה: אישה בחו"ל מאושרת, רוכשת בגדים מהאינטרנט בעזרת כרטיס פספורט קארד, לאחר שהמזוודה שלה אבדה בנמל התעופה

הטבות ייחודיות למבוטחים

מעוניינים בביטוח הנסיעות של הראל? תשמחו לגלות שלא כאן מסתיימים היתרונות:

קבלת Cashback לנסיעה הבאה

השימוש באפליקציית הראל חו"ל מעניק לכם הנחה אוטומטית בסך 10% לרכישת ביטוח נסיעות עתידי. וכך, בנסיעה הבאה שלכם, כל שעליכם לעשות הוא ליצור ביטוח נסיעות חדש באמצעות האפליקציה ולשלם תמורתו 10% פחות.

הנחה לחבילת גלישה eSIM

אם במכשירכם הנייד קיים SIM דיגיטלי מובנה, תיהנו מחבילת גלישת eSIM דרך אתר i-ESIM.CO.IL וזאת למגוון רחב של חבילות מבוססות יעדים משתנים בעולם.

לסיום, בואו נסקור את היתרונות הגדולים של הראל ביטוח נסיעות לחו"ל!

  1. הביטוח של הראל מציע כיסוי רחב במיוחד עבור מגוון מצבים רפואיים בחו"ל, לרבות מרכיבים בלעדיים לחברה כמו שירותי איתור וחילוץ מאת יחידת "הראל 669" וכיסוי בסך 10,000$ להמשך טיפול בישראל.
  2. כיסויים אלו מתקבלים לצד מגוון הרחבות שניתן להוסיף לביטוח ובמקביל לניהול הפוליסה בעזרת אפליקציית הראל חו"ל, דרכה תוכלו למצוא רופאים סמוכים אליכם, לקבל ישירות סכום לכיסוי הטיפול או רכישת חפצים בשל עיכוב הכבודה, להגיש תביעות, להתייעץ עם רופאים בקליק 24/7 ולצפות בפוליסה המלאה.
  3. הראל מעניקה למבוטחיה גם הטבות שונות, כמו למשל cashback בסך 10% על דמי הביטוח בנסיעה הבאה, ורכישת חבילת גלישה ב-eSIM (לבעלי מכשיר תומך בלבד) באתר i-esim.co.il .
  4. ומעל לכל – גב חזק מאת חברת ביטוח מוכרת, וותיקה, אמינה ומנוסה.

מעוניינים להצטרף לביטוח הנסיעות של הראל?

הצטרפו ממש עכשיו בתהליך אונליין פשוט, או לשיחה עם סוכן הראל ביטוח חול טלפון 074-794-0007. חייגו אלינו  ונשמח לספק לכם פרטים נוספים

דילוג לתוכן