הראל נסיעות לחול אפליקציה

הראל נסיעות לחול אפליקציה – כל שירותי ביטוח הנסיעות אצלכם בכיס! עם ניהול תביעות מרחוק, קבלת החזר מהיר במקרה של צורך רפואי, צ'אט עם רופאים ונציגי הביטוח ועוד.

הראל נסיעות לחול אפליקציה: ניהול הפוליסה מכל מקום בעולם

כל חברת ביטוחי נסיעות שמכבדת את עצמה, מעמידה לרשות מבוטחיה אפליקציה ייעודית ובה מבחר פעולות אותן אפשר לבצע בכל שלב, ללא המתנה לנציג או בירוקרטיה מורכבת. שירות זה נולד כתוצאה מהדרישות הדיגיטליות ההולכות וגוברות של מבוטחים, לנהל בעצמם ועבור עצמם את המוצרים שרכשו זה מכבר – דבר שמייעל הן את תהליכי הטיפול בתביעות ביטוח שעד כה נחשבו מורכבים והן את המענה מצד חברת הביטוח, שעבר לקצב מהיר ואיכותי יותר. הראל נסיעות לחול אפליקציה מהווה פתרון פשוט ונוח: אם אתם צריכים להפעיל את הביטוח, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאפליקציה, לבחור את הפעולה הרצויה (למשל הגשת בקשה לרכישת תרופה או מימון תור אצל רופא) ולהמתין להעברת סכום הכיסוי.

הראל נסיעות לחול אפליקציה: כל מה שתוכלו לבצע בעזרתה

אפליקציית המבוטחים של הראל הופכת להגנה אישית מצוינת שנמצאת אצלכם בכיס, כך שאת כל מה שתצטרכו בזמן אמת מהביטוח, ניתן לדרוש וליישם דרך האפליקציה וזאת מבלי לשלם את הוצאת המקרה הרפואי מכיסכם או לשגר טפסים ולהמתין לאישור על מנת לקבל עבורו החזר.  שירותי האפליקציה של הראל חו"ל כוללים את הדברים הבאים:

תשלום מהיר בעת צורך רפואי

אם חליתם, נפצעתם או שדרושה לכם תרופה בחו"ל, תוכלו ללחוץ על הכפתור הרלוונטי באפליקציה ולקבל מיידית את הסכום הנדרש לכיסוי, לכרטיס האשראי שלכם או דרך אפליקציית BIT. 

איתור רופאים ומוקדים רפואיים סמוכים

בתוך האפליקציה תוכלו לחפש רופאים ומוקדים רפואיים סמוכים אליכם, לנווט אליהם ביעילות ואף לקבוע תור – פעולות שמסירות מכם את הצורך לפנות קודם לנציגי חברת הביטוח. 

קבלת ייעוץ רפואי במגוון נושאים 

האפליקציה של הראל חו"ל מאפשרת לכם ליצור קשר מהיר עם רופאים ואחיות לטובת התייעצות בעברית, לקבל פתרונות, סיוע והכוונה להמשך הטיפול. האופציה פתוחה בפניכם 24 שעות ביממה כל ימות השבוע, ללא הגבלה. 

מה מיוחד באפליקציית חו"ל של חברת הראל?

אין עוררין על כך שחברת הראל נחשבת לאחת מענקיות הביטוח בישראל, כאשר מדדי הצרכנים יודעים לספר גם על מתן שירות מקצועי ואמין שמגדיל את כוחה גם כחברת ביטוחי נסיעות לחו"ל. הוותק, הניסיון והמוניטין של חברת הראל הולידו אפליקציה שמשמשת עבורכם כעוזר אישי בכל צורך אפשרי מול הפוליסה – החל ממתן שירותים רפואיים ברגע האמת ועד לפעולות ניהוליות פשוטות כמו מעקב אחר סטטוס הטיפול בתביעה, צפייה בפרטי הפוליסה, העלאת מסמכים לצורך הגשת תביעה ועוד.  והנה עוד מספר יתרונות ואפשרויות שקיימות בתוך האפליקציה:

קבלת CashBack ברכישת הביטוח

אפליקציית הראל חו"ל לא רק תשמש אתכם בנסיעות הבאות, אלא תעניק לכם גם הנחה בסך 10% בכל הצטרפות חדשה לביטוח הנסיעות. את ההצטרפות ניתן לבצע דרך האפליקציה עצמה ובכך להוזיל את התעריף הסופי שלה ב-10% בכל נסיעה חדשה. 

קבלת פיצוי מידי בגין אי הגעת הכבודה ליעד

לא רק בעת נסיבות רפואיות – גם אם הכבודה שלכם לא הגיעה ליעדה, תוכלו להשתמש באפליקציה כדי לדווח על כך ולקבל בתהליך אישור מהיר (כמה דקות בדרך כלל) סכום של 155$ להצטיידות במוצרי הבסיס שחסרים לכם עד לקבלת הכבודה. 

קבלת חוות דעת רפואית שניה 

באמצעות האפליקציה תוכלו לבקש חוות דעת שנייה מרופא של חברת הראל עצמה ולטובת קביעת תעריף הטיפול הרפואי הנדרש. 

קבלת כיסוי מידי לתשלום הטיפול הרפואי

בדיווח על טיפול רפואי באפליקציה, יועברו אליכם 300$ לצורך כיסוי הטיפול. תהליך האישור וביצוע התשלום אורך בדרך כלל מספר דקות. 

ניהול פוליסת הביטוח בקלות מהנייד

באפליקציית הראל חו"ל תוכלו לבצע עוד מגוון שירותים כמו בקשה להארכת הפוליסה, בקשה להוספת בני משפחה שמצטרפים אליכם מהארץ, להגיש תביעות ולצפות בסטטוס הטיפול, לצפות בפרטי הפוליסה המלאים ללא צורך להדפיס ולשאת אותה עליכם ועוד. 

עיקרי פוליסת ביטוח הנסיעות של הראל

הראל משווקת את מוצר ביטוחי הנסיעות First Class שמעניק לכם כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל עד 5,000,000$. להלן עיקרי הפוליסה:
  • כיסוי הוצאות רפואיות באשפוז ושלא באשפוז ללא השתתפות עצמית
  • איתור, חיפוש והצלה מאת חברת הראל 669 עד 250,000$ ללא דמי השתתפות עצמית.
  • פינוי אווירי, יבשתי או ימי לבית חולים סמוך ללא השתתפות עצמית
  • החזר הוצאות עקב הארכת השהות בחו"ל בעקבות מצב רפואי וללא השתתפות עצמית
  • הטסה רפואית לארץ ללא השתתפות עצמית
  • בלעדי להראל – כיסוי עד 10,000$ להמשך טיפול בארץ עד 120 ימים ללא השתתפות עצמית
  • 500$ לביצוע עד 6 טיפולי פיזיותרפיה (בהשתתפות עצמית בסך 50$). 
  • 1,500$ לרכישת תרופות (בהשתתפות עצמית בסך 50$).
  • 400$ לטיפולי חירום בשיניים (בהשתתפות עצמית בסך 50$).
  • הורדת גבס ומסמרים בארץ עד לסכום של 6,000$ מגובה האחריות לטיפול רפואי בישראל (מותנה בהשתתפות עצמית בסך 20% לטיפול).
  • כיסוי הוצאות מלווה עד 2,500$ (בהשתתפות עצמית בסך 50$).
  • חבות צד ג' עד לסכום של 150,000$ ללא השתתפות עצמית. 

שנבטח אתכם כאן ועכשיו?

אנחנו בטרמינל ביטוח נסיעות לחו"ל מזמינים אתכם להצטרף לפוליסה המעולה של הראל ממש עכשיו בתהליך אונליין קצר באתר שלנו. ההצטרפות דרכנו מעניקה לכם את כל שירותי חברת הראל כולל אפליקציית המבוטחים.  בנוסף – כחלק מהיותכם מבוטחים בביטוח חו"ל של הראל, סוכני ביטוחי הנסיעות המומחים שלנו עומדים לרשותכם בכל צורך ובחינם, כולל טיפול בשמכם בתביעת הביטוח, התקשרות מהירה עם נציגי הראל ומציאת פתרון למקרים מורכבים בהם דרוש לכם גורם מקצועי שנמצא בצד שלכם.  ניתן ליצור עמנו קשר לכל שאלה נוספת ונשמח לעמוד לרשותכם גם בבחירת הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר לחו"ל.

הראל ביטוח חול טלפון ליצירת קשר

הראל ביטוח חול טלפון: 074-794-0007 לרכישת ביטוח נסיעות מורחב ומותאם לאופי הנסיעה

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של טרמינל ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן