הארכת ביטוח חול כלל

הארכת ביטוח חול כלל מתאפשרת ברוב המקרים עקב צורך רפואי בלתי צפוי, שמאלץ את המבוטחים "להתקרקע" אל יעד הנסיעה. מחלה, אשפוז ואפילו בידוד עקב קורונה נכללים באפשרויות ההארכה אם כי כל מקרה יאושר באופן פרטני.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Travel אסף יששכר עבור כלל

באילו מקרים עולה הצורך להאריך את ביטוח הנסיעות?

ביטוחי הנסיעות לחו"ל נמכרים תמיד למשך תקופת זמן ידועה מראש. ברובם המוחלט של המקרים, תקופת זמן זו תבטא את משך הנסיעה המדויק של המבוטח, החל מיום ושעת המראתו ועד ליום ושעת חזרתו לישראל. 

תקופה זו היא כמובן ידועה היטב לשני הצדדים: הן למבוטח והן לחברת הביטוח שלו, שתדע לפקוע את הביטוח בזמן על מנת שלא להמשיך את התשלום שלו בשוגג. אלא שישנם לא מעט מצבים בהם המבוטחים נאלצים להישאר ביעד הנסיעה, דבר המחייב אותם להמשיך להיות מבוטחים.

במצבים אחרים ואף מורכבים יותר מבחינת עריכת הפוליסה מראש, המבוטחים טסים ליעד בעולם ללא תאריך חזרה, דבר שמונע מהם לקבוע תאריך שבו הביטוח יפקע. במקרים מהסוג הזה, שמאפיינים בעיקר תרמילאים, נוודים דיגיטליים ואנשים שיצאו לרילוקיישן, קיימות אפשרויות ביטוחיות ייעודיות. אם מסיבה אחרת תאריך החזרה איננו ידוע – כמו למשל ביקור וליווי של אדם חולה המתגורר בחו"ל, מומלץ תמיד לבחור בביטוח נסיעות שיש לו אפשרות להארכת תוקף הפוליסה. 

בקשת הארכת ביטוח חו"ל כלל 

אם הצטרפתם לביטוח חו"ל "מדיכלל עולמי" מבית חברת כלל ביטוח, באפשרותכם ליצור קשר עם מוקד שירות ייעודי המטפל בבקשות הארכה. המלצתנו מניסיון היא לא להמתין לתאריך הסיום של הפוליסה בכדי לעשות זאת, אלא לפנות לחברה מספר ימים מראש משום שתהליך האישור עשוי לקחת כמה ימים. 

חשוב תמיד לזכור שמספיקות רק כמה שעות ללא ביטוח בחו"ל, דווקא במהלכן יתרחש אירוע בלתי צפוי כמו פציעה, תחלואה פתאומית או אפילו אובדן של כבודה וחפצים יקרים – מצבים שבהם אין מנוס מלשלם סכומי עתק בכדי לקבל מענה מידי. 

ולכן אין בשום אופן להיכנס לרגע האחרון עם הפנייה לחברה. בצעו את הארכת הביטוח כבר ברגע שבו ידוע לכם כי תצטרכו להישאר בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח האמורה בפוליסה המקורית. 

הסתבכתם עם הארכת הביטוח? צרו עמנו קשר מידי!

סוכנות Travel ביטוח נסיעות לחו"ל מעמידה לרשותכם מערך מקצועי וצמוד, לכל אירוע בלתי מתוכן שהתרחש במעמד הנסיעה. 

אם הצטרפתם לביטוח מדיכלל עולמי באתר שלנו – אתם זכאים לקבל את השירות מאיתנו ללא תוספת תשלום, רק מעצם היותכם מבוטחי חברת כלל. 

שירות זה מאפשר לכם לפנות אלינו בכל בעיה ובקשה להארכת תקופת הביטוח ובכך להתגבר גם על מצבים של סירוב או קושי להשיג את החברה עצמה. 

בנוסף, אנו לרשותכם בכל אירועי החירום בחו"ל ונסייע לכם לקבל מענה מחברת כלל ברגע האמת וכן להגיש את תביעת הביטוח. נוכל להמשיך ולטפל עבורכם בתביעה עד להשלמת הטיפול וגם לאחר חזרתכם לארץ. 

שירותים אלו מאפשרים לכם להצטייד בסוכן ביטוח נסיעות אישי וצמוד כבר מרגע ההצטרפות לפוליסה וכל זאת מבלי להוסיף שקל אחד יותר על ביטוח הנסיעות. 

סירוב להארכת ביטוח הנסיעות

כל חברת ביטוח שמקבלת אליה בקשה להאריך את תוקף הפוליסה, תדרוש מידע מדויק בנוגע לנסיבות הבקשה, היעד המדויק שבו המבוטח נמצא והסטטוס האישי שלו. החסרה גם תבדוק האם המבוטח עתיד להגיש תביעה מסוימת או שכבר תבע את הביטוח. 

תנאים אלו יתקבלו כקריטריונים בעלי משקל גדול בתהליך האישור, כך שישנם מקרים בהם הבקשה מסורבת. 

באופן כללי, ניתן להאריך ביטוחים עד לפרק זמן של חצי שנה כאשר האופציה איננה אוטומטית אלא מצריכה פנייה מסודרת לחברה בתוספת מסמכים רלוונטיים ונימוקים ברורים. 

מקרים שמצדיקים הארכת ביטוח

הארכת ביטוח חו"ל כלל עקב חשש להידבקות במחלות

אירועים רפואיים הם כמובן סיבה לגיטימית למדי לבקש להאריך את הביטוח. גם הסיטואציות שסביבם עשויות להצדיק את הארכת הפוליסה, כמו למשל במקרה של בידוד קורונה שמאלץ את המבוטחים להשלים את תקופת הבידוד גם אם היא חוצה את סיום תקופת הביטוח.  

חברת כלל ביטוח נותנת מענה גם במקרים של תחלואה בקורונה, לרבות כיסוי ייעודי לקורונה וכיסוי הוצאות לינה ושהייה שמעבר לתקופת הביטוח. 

הארכת הביטוח עקב אשפוז

במקרה שהמבוטח מאושפז בחו"ל ואיננו יכול לעזוב, כלל ביטוח תאשר את הארכת הפוליסה ותעניק כיסוי להוצאות הנלוות:

  1. כיסוי הוצאות השהייה של המבוטח גם אחרי סיום הפוליסה בסך של עד 100$ ליום
  2. כיסוי הוצאות כתוצאה משינוי מועדי הטיסות עד 1,500$
  3. כיסוי הוצאות המלווה לרבות טיסתו מהארץ עד לסכום של 2,000$, כיסוי הוצאות נסיעה ולינה עד 100$ ליום. כיסויים אלה מותנים באשפוז של 3 ימים לפחות או לחילופין במקרה שהמבוטח מצוי בסכנת חיים. 

עיכוב בטיסה או הפלגה

מה יעשה מבוטח שטיסתו המתוכננת לארץ נדחתה ב-36 שעות עקב תקלה במטוס וכעת הוא ממשיך לשהות בחו"ל ללא ביטוח? במקרים אלה, מומלץ לחייג במהירות למוקד כלל ולבקש הארכה אוטומטית השמורה למקרים אלו, לפרק זמן של 48 שעות נוספות בחו"ל. 

לא נשארים בחו"ל יום אחד ללא ביטוח!

אם דרושה לכם הארכת ביטוח חו"ל חברת כלל מעמידה לרשותכם מענה ישיר ומהיר בנושא, עם אופציה להארכת תוקף הפוליסה בהתאם למדיניות הנהוגה עבור כל מקרה. 

אנחנו ב-Travel ביטוח נסיעות לחו"ל נשמח לסייע וללוות אתכם לאורך כל הנסיעה ולטפל עבורכם בבקשת ההארכה של הפוליסה. השירות שלנו עוזר למבוטחים לאתר פתרונות טובים למצבים מורכבים, שבהם פנייה ישירה של המבוטח לא התקבלה. השירות ניתן למצטרפים לביטוח הנסיעות של כלל דרכנו בלבד – לחצו כבר עכשיו ליצירת הביטוח. 

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של TERMINAL ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן