פספורט קארד מחיר

פספורט קארד מחיר הביטוח לפי גילאים, יעדים ותעריפי הרחבות. מחירי החברה נחשבים לממוצעים בשוק ביטוחי הנסיעות ועולים לכם בין 9.60-90 ₪ ליום בהתאם לתמהיל הפוליסה המלא.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י אסף יששכר עבור פספורט קארד

על ביטוח נסיעות לחו"ל אסור לוותר!

גם אם אתם טסים למספר ימים לקפריסין השכנה, גם אם רק יצאתם לגיחה בסיני, אפילו אם נסעתם לראות את הפירמידות במצרים או פטרה הירדנית – את ביטוח הנסיעות לחו"ל אתם חייבים ליצור.

הסיבה פשוטה: כל טיפול רפואי, כל תרופה פשוטה בבית המרקחת, כל בדיקה עולים עשרות אלפי דולרים בחו"ל. במקרים מורכבים בהם דרוש אשפוז ואף ניתוח, הוצאה זו כבר תהפוך למאות אלפי דולרים עבור כל יום טיפול – דבר שעשוי להכניס לגירעון כלכלי עמוק גם את המטייל האמיד ביותר.

אז מדוע שדברים כאלו בכלל יקרו לכם?

אנו מקווים שהם לא יקרו כלל. אלא שכידוע לכולנו, מה שעשוי להשתבש לעולם ישתבש ותאונות קורות דווקא במקומות הכי לא צפויים. במקרה ותטוסו ללא ביטוח – לא יהיה לכם איש מלבדכם כדי להתמודד עם הוצאת הביטוח. ולכן ביטוח הנסיעות הוא מרכיב הכרחי ביותר.

תמורת מחיר הביטוח של פספורט קארד, תקבלו כיסוי לכל הוצאה רפואית שעלולה להתרחש בחו"ל וכן כיסוי גם למקרים כמו נזק לצד ג', איתור וחילוץ, הטסה להמשך טיפול בארץ ועוד. בנוסף תוכלו לכלול בפוליסה הרחבות שמכסות נזקים לכבודה או לחפצים יקרים כמו הסמארטפון והלפטופ, קיצור או ביטול הנסיעה עקב מקרה רפואי, פעילויות ספורט אתגרי, מענה רפואי לנשים הרות בחו"ל ועוד.

פספורט קארד מחיר הביטוח לפי גילאים

בטבלה שלפניכם ריכזנו את כל תעריפי הביטוח היומי של חברת פספורט קארד, עבור פוליסת הבסיס (לכיסוי הוצאות רפואיות):

גיל המבוטח/ת המחיר ליום בדולרים/ שקלים
0 – 60 2.70$ (9.61 ₪)
61 – 65 4.10$ (14.60 ₪)
66 – 70 5.00$ (17.80 ₪)
71 – 75 16.10$ (57.33 ₪)
76-79 25.309$ (91.60 ₪)
76 – 84 25.30$ (91.60 ₪)
  • שימו לב: נוסעים לארה"ב יחויבו בתוספת על תשלום התעריף היומי

פספורט קארד מחיר פוליסה שנתית

הידעתם? לחברת פספורט קארד יש גם ביטוח ייחודי עבור נוסעים שנמצאים בחו"ל מספר פעמים בשנה ובמחיר משתלם:

  • כ-395 דולר לשנה (1,430 ₪ – מחיר משוער) למבוטחים בטווח הגילאים 0-60
  • כ-695$ לשנה (2,516 ₪ – מחיר משוער) למבוטחים בטווח הגילאים 61-70

פספורט קארד מחיר הרחבות לביטוח

כאמור, לחברת פספורטקארד יש גם הרחבות בתוספת תשלום, אותן ניתן לצרף לפוליסת הבסיס ובכך להגדיל את היקף הכיסוי הניתן בעת הצורך. לפניכם מספר הרחבות פופולריות, והמחיר בעבורן:

ביטוח כבודה

כיסוי מפני אובדן, גניבה או נזק לכבודה הינו הרחבה הכרחית לכל הנוסעים. פספורט קארד אף מעבירה אליכם ישירות סכום בגובה 155$ במקרה שהכבודה לא הגיעה ליעדה.

התעריף עבור ההרחבה עומד על 0.50$ ליום.

כיסוי לגניבת מכשיר נייד

ניתן לבחור בין מספר מסלולים:

  • הרחבה בעלות של 1.6$ ליום המזכה בהחזר עד 800$
  • הרחבה בעלות של 2.1$ ליום המזכה בהחזר עד 1,600$

כיסוי לגניבת מחשב נייד

ניתן לבחור בין מספר מסלולים:

  • הרחבה בעלות של 0.5$ ליום המזכה בהחזר עד 750$
  • הרחבה בעלות 1$ ליום המזכה בהחזר עד 1,500$
  • הרחבה בעלות 1.5$ ליום המזכה בהחזר עד 2,000$

ביטול או קיצור נסיעה עקב מצב רפואי

הרחבה זו מאפשרת לכם לקבל בחזרה את דמי הביטול ששולמו עקב מצב רפואי בלתי צפוי שמאלץ בביטול או קיצור תקופת הנסיעה ובעלות של 0.80$ ליום – עד 16$ לכל התקופה.

כיסוי לפריט יקר ערך

הרחבה המיועדת לאירועי גניבה של אחד מהפריטים הבאים: שעון חכם, טלית ותפילין, ציוד צלילה, רחפן, קלנועית, עגלת תינוק או אוזניות אלחוטיות. המחיר להרחבה 2$ ליום ומקנה עד 2,000$.

הרחבת הריון

הרחבת הריון של פספורט קארד עולה 5$ ליום ומיועדת לנשים הרות עד לגיל 39, שנמצאות בחו"ל עד לשבוע ה-32 להריונן.

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

הרחבה זו מיועדת לכיסוי דמי ההשתתפות העצמית שלכם במקרה של תאונה. מחיר ההרחבה 8$ והיא מיועדת למבוטחים בגילאים 24-75 בלבד.

ביטול השתתפות עצמית ברכב שטח

הרחבה המספקת לכם גבול אחריות של עד 1,500$ במקרה של תאונה ברכב שטח, במחיר יומי בסך 15$.

מה נותן ביטוח חו"ל של פספורט קארד במסגרת המחיר?

חברת פספורט קארד מבטחת אתכם בלמעלה מ-140 יעדים מסביב לעולם עד לתקרה של 5 מיליון דולרים ובמגוון מצבים רפואיים לרבות הטסה רפואית לארץ, פינוי ממקום האירוע לבית חולים סמוך, טיפולי חירום בשיניים, שירותי איתור וחילוץ ועוד.

בהצטרפות לפוליסה תקבלו גם כרטיס נטען, המהווה כרטיס אשראי באמצעותו תוכלו לשלם את הוצאת הכיסוי הרפואי במקום – ללא המתנה לנציג, מילוי טפסים, תהליכי אישור או תשלום מכיסכם. הכרטיס הנטען יפה לכיסוי הוצאות רפואיות במקרה של טיפול, בדיקה או רכישת תרופות וכן למצבים של איחור בהגעת הכבודה אל היעד.

גם הדיווח על כל מקרה שכזה על מנת לטעון את הכרטיס הינו פשוט וקל: נכנסים לאפליקציית פספורט קארד פוקט, מדווחים על המקרה ובתוך כמה דקות הכסף אצלכם. אפשרות נוספת היא לפנות טלפונית או בווצאפ לנציגי החברה הזמינים עבורכם 24/7 ולבצע זאת ישירות מולם.

השימוש בכרטיס מבטל את דמי ההשתתפות העצמית בסך 50$.

שנצרף אתכם לביטוח המשתלם של פספורט קארד?

אחרי שהתעדכנתם בכל מחירי החברה – זה הזמן לעשות ביטוח נסיעות איכותי ולהבטיח לעצמכם הגנה יעילה מפני כל אירוע אפשרי. תוכלו ליצור את הביטוח ממש כאן בתהליך אונליין פשוט, או לשוחח עמנו בטלפון במספר – 074-794-0008 במקרה שהפוליסה הדרושה הינה מורכבת או מצריכה אישורים חריגים.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של terminal ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן