הסיפור של PassportCard

הסיפור של PassportCard הוא זה שהפך את חברת ביטוחי הנסיעות הידועה לאחת הפופולריות והמומלצות עבור כל הגילאים והיעדים. סיפור זה מתחיל בצורך לשפר את מודל תשלום התביעות ומסתיים במהפך של שוק שלם.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י אסף יששכר עבור פספורט קארד

מידע כללי על חברת PassportCard – פספורטקארד

חברת פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול נוסדה בשנת 2011, כחברת בת לתאגיד הביטוח DavidShield (דייוידשילד), המתמחה בביטוחי בריאות בינלאומיים, בדגש על פוליסות חו"ל ארוכות טווח למי שנמצאים ברילוקיישן.

לדייוידשילד, וכתוצאה גם לחברת פספורט קארד ביטוח נסיעות לחול, קיימת פעילות שוטפת בזירה הבינלאומית ביותר מ-140 מדינות – בכולן מצויה החברה בהתקשרות עם מרכזים רפואיים, בתי חולים ומרפאות מקומיות, אליהן ניתן לפנות בכל עת כדי לקבל שירותים רפואיים ולקבל תמורתם את הכיסוי מהביטוח.

כבר מהקמתה יצרה פספורט קארד מספר פיתוחים דיגיטליים חדשניים, כשהמפורסם שבהם הוא כרטיס נטען עמו יכולים המבוטחים לשלם את סכום התביעה וזאת מבלי שההוצאה תשולם ישירות מכיסם, על כל ההשלכות שבכך.

מלבד הכרטיס הנטען, פיתחה החברה ממשק אפליקטיבי מוביל המאפשר למבוטחים לנהל תביעות ואת הפוליסה שלהם מכל אחד מהיעדים, לדווח על מקרה הביטוח בכדי לטעון את סכום הכיסוי אל הכרטיס בתוך דקות ולבצע עוד עשרות פעולות.

על פי סקר רשות שוק ההון שנערך בשנת 2021 – חברת ביטוחי הנסיעות פספורט קארד היא המהירה ביותר בטיפול בתביעות ביטוח. סקר זה מצטרף גם לשורה ארוכה של ביקורות חיוביות מצד מבוטחי החברה, שמדווחים על שביעות רצון גבוהה.

אז מה הסיפור של PassportCard ולמה הוא כל כך מיוחד?

חברת פספורט קארד הייתה לחברת הביטוח הראשונה בישראל, שזיהתה מגמות של שינוי בהרגלי השימוש והצריכה הדיגיטליים של הציבור: אנשים עברו מהמחאות תיירים (travel checks) ופאוץ' מלא במזומנים לשימוש נרחב בכרטיסי אשראי – מדיניות תשלומים שחלחלה גם לישראל עצמה.

מצב זה יצר מצב של מפח נפש ממש בקרב נוסעים שנזקקו לכיסוי הביטוחי ברגע האמת, ונאלצו "להגץ" את ההוצאה על חשבון יתרת הכרטיס רק כדי להתקזז עם החברה בדיעבד.

פספורט קארד החליטה לשנות את חוקי המשחק ולאפשר ללקוחותיה להשאיר את ידם בכיסם. הפתרון שהנהיגה, היה פיתוח של כרטיס אשראי שצבעו אדום (כדי לבדל אותו מיתר הכרטיסים בשוק), אותו טוענת החברה בסכום הכיסוי הדרוש כדי שהמבוטח שלה יוכל לשלם עמו בחו"ל.

כרטיס האשראי ייטען בכפוף לדיווח על מקרה הביטוח ואישור החברה – תהליך שאורך רק כמה דקות. בסיומו, ניתן יהיה לסלוק או למשוך מזומן עם הכרטיס בכדי לשלם עבור המקרה.

פתרון זה לא רק מאפשר למבוטחים להגיש במהירות רבה את התביעות, אלא להימנע מהוצאה כספית מעצמם בעבור טיפולים רפואיים, רכישה של תרופות וכו'. הוא לא הפך רק לחידוש עבור הלקוחות, אלא הוביל את כל שוק ביטוחי הנסיעות לשאוף לחדשנות טכנולוגית, כשפספורט קארד ניצבת בחוד החנית כחברה בולטת.

בנוסף, העמידה החברה לראשונה מוקד חירום במתכונת 24 שעות ביממה, המשרת את כל לקוחותיה בכל צורך, שאלה ובעיה. זאת במקביל לאופציית ניהול התביעות וההתקשרות עם נציגי החברה דרך צ'אט האפליקציה.

עיקרי הפוליסה של PassportCard פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול

חברת פספורט קארד מתגאה בפוליסת ביטוח מקיפה ומשתלמת, עם תקרה של עד 5,000,000$ עבור הוצאות רפואיות בחו"ל. במסגרת גובה האחריות, נכללים גם הכיסויים הבאים:

  • שירותי איתור וחילוץ
  • הטסה רפואית לארץ להמשך טיפול
  • טיפולי חירום בשיניים עד 400$
  • פינוי אווירי, ימי או יבשתי ממקום האירוע לבית חולים סמוך
  • החזר הוצאות מאושפז ומלווה במקרה של אשפוז בחו"ל וכן בגין הארכת השהות בחו"ל עקב מצב רפואי
  • גילוי הריון לראשונה בחו"ל עד לשבוע 12
  • חבות צד ג'

בנוסף, מציעה החברה גם מגוון הרחבות אותן ניתן לצרף לפוליסה הבסיסית ובכך להגדיל את היקף הכיסויים למספר גדול של אירועים פתאומיים בחו"ל:

  • ביטוח כבודה
  • ביטוח לחפצים יקרי ערך
  • ביטוח לחפצים אלקטרוניים
  • קיצור נסיעה
  • ביטול נסיעה
  • הריון עד שבוע 32
  • החמרת מצב רפואי
  • ספורט אתגרי
  • ספורט חורף
  • החזר דמי השתתפות עצמית ברכב/ קרוון שכור/ רכב שטח
  • ועוד.

 הסיפור והפרטים מאחורי הכרטיס הנטען של PassportCard

מיד אחרי ההצטרפות לביטוח, ניתן להנפיק את הכרטיס הנטען עמו תטוסו לחו"ל ובאמצעותו תשלמו את תביעות הביטוח, אם חלילה יהיו כאלה. כדאי לדעת שהיעדר הכרטיס במעמד התשלום עצמו יאלץ אתכם לדמי השתתפות עצמית – ברוב מרכיבי הכיסוי בסך 50$.

את הכרטיס אפשר לאסוף בטרמינל 3 או טרמינל 1 בנתב"ג וכן בסניפים מסוימים של רשת סטימצקי. החל מיום ההנפקה, הכרטיס יהיה בר תוקף למשך 5 שנים רצופות כך שתוכלו להשתמש בו לנסיעות הבאות. אם איבדתם את הכרטיס, אפשר ליצור קשר עם מוקד השירות של פספורט קארד טרם הטיסה והיא תדאג לכרטיס חלופי.

הסיפור והפרטים מאחורי אפליקציית PassportCard

גם אפליקציית החברה מנגישה את מערך השירות האיכותי שלה, כשהיא מאפשרת לכם לטעון את הכרטיס בעת מקרה הביטוח וזאת מבלי לחייג לחברה עצמה, להמתין לנציגים ולמלא טפסים.

מעבר לכך, האפליקציה מציעה לכם גם להתייעץ עם רופאים אונליין דרך הצ'אט ובעברית, 24 שעות ביממה. היא גם תאתר עבורכם מרכזים רפואיים, רופאים, כספומטים ותחנות משטרה/ אוטובוס סמוכות ותנווט אליהם, תאפשר לכם לצפות בפרטי הפוליסה המלאים ובמספרי חירום חשובים וגם להגיש תביעות ולהעלות עבורן מסמכים חשובים.

את האפליקציה ניתן להוריד דרך Apple store למשתמשי אייפון או חנות Google Play למשתמשי אנדרואיד. בסיום ההורדה יש להזין את תעודת הזהות ומספר הטלפון הנייד כדי לקבל קוד אימות. יש להזין את הקוד בכדי להתחבר לשירותי האפליקציה המלאים. שימו לב שהורדת היישומון מותנית קודם בצירופכם לביטוח פספורט קארד.

שנצרף אתכם לביטוח פספורט קארד?

ניתן להצטרף בקלות לביטוח כאן ועכשיו – דרך האתר שלנו! הזינו את פרטי המבוטחים ופרטי הנסיעה, התקדמו לאורך כל השאלות על המסך ו…זהו זה! יש לכם ביטוח בכמה דקות בלבד.

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד טלפון: 074-794-0008

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של terminal ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן