כלל ביטוח חול טלפון

כלל ביטוח חול טלפון – כל פרטי יצירת הקשר עם מוקד חירום רפואי 24 שעות ביממה, פרטי יצירת קשר עם מוקד התביעות, טלפונים לשליחת הודעות טקסט וגם לרכישת ביטוח הנסיעות של החברה.

כלל ביטוח חו"ל טלפון לרכישת הביטוח

רוצים להצטרף לפוליסת הנסיעות של מדיכלל עולמי? ניתן לעשות זאת אונליין כאן באתר, או לחייג למספר 074-765-0666 כדי שנסייע לכם להשלים את יצירת הביטוח על הצד הטוב ביותר.
טרמינל ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת לכם להצטייד בביטוח כלל החל מ-90 ימים לפני הנסיעה ועד לרגע האחרון תוך שהיא נותרת זמינה עבורכם לכל בעיה בחו"ל. במידת הצורך, אנו נהיה אלו שייצרו קשר עם חברת כלל ויטפלו עבורכם בתביעת הביטוח. שירות זה ניתן לכם כמבוטחי כלל ללא תוספת תשלום או תעריף גבוה יותר על הפרמיה.

כלל ביטוח חול טלפון חירום

כלל ביטוח חול טלפון למבוטחי כלל שחוו אירוע רפואי בלתי מתוכנן בחו"ל ומעוניינים לדווח עליו, מתבקשים לחייג למספר מוקד החירום הרפואי של החברה – 972-3-5789060. ניתן לחייג מכל מקום בעולם.
בנוסף ניתן לשלוח הודעות ווצאפ למספר 054-4557755. המענה ניתן 24/7/365.

טלפון לייעוץ רפואי

אם חליתם באמצע הטיול ואתם מעוניינים לשוחח עם רופא מבלי להגיע למרפאה שתדרוש מכם להפעיל את הביטוח, פשוט חייגו אל המספר 972-35620000 מכל מקום בעולם והתייעצו עם רופאי כלל ביטוח בעברית ובכל שעות היממה.

טלפון של מוקד כלל סיטל – לאיתור וחילוץ נעדרים בחו"ל

כלל מעניקה למבוטחים כיסוי במקרה של היעלמות ודואגת לשירותי איתור, חיפוש וחילוץ במידת הצורך. לדיווח על מקרה העלמות של מבוטח חייגו למספר 972-3-5783050. מוקד כלל סיטל פועל 24 שעות ביממה.

טלפון לשליחת הודעות

אם אתם מעוניינים להתכתב עם שירות הלקוחות של חברת כלל, לשאול שאלות ולקבל מידע באופן בלתי דחוף, ניתן לשלוח הודעות SMS למספר הטלפון 054-4557755.

טלפון של מוקד התביעות חברת כלל

מוקד התביעות של כלל הוא הכתובת להגשת תביעות, בדיקת סטטוס הטיפול בתביעות והתקדמות בהליכי התביעה עד לאישור וקבלת הכיסוי. ליצירת קשר חייגו למספר 972-3-6388400+ מכל היעדים. שימו לב: ניתן להגיש ולבדוק תביעות גם דרך אפליקציית הלחצן של כלל.

טלפון לבקשות להאריך את ביטוח הנסיעות

אם שהותכם בחו"ל נמשכת מעבר למתוכנן ואתם מעוניינים להאריך את הפוליסה, באפשרותכם לפנות לחברת כלל במספר 972-3-7111140+ (שלוחה 2) או בכתובת הדוא"ל [email protected].
אם הצטרפתם לביטוח הנסיעות של כלל דרכנו בטרמינל ביטוח נסיעות לחו"ל, ניתן לפנות גם אלינו בוואטסאפ  ואנו נדאג להארכת הפוליסה שלכם מול חברת כלל. השירות שלנו ניתן 24 שעות ביממה.

טלפונים ופרטי קשר נוספים

ניתן לשלוח לחברת כלל ביטוח גם הודעות דוא"ל בכתובת: [email protected]. אנו ממליצים לשמור את הפנייה במייל למקרים שאינם דחופים.
בנוסף באפשרותכם להשתמש בכל עת באפליקציית המבוטחים "הלחצן של כלל" המאפשרת לכם לנהל את ביטוח הנסיעות באופן אוטונומי, להתייעץ עם רופאים, להגיש תביעות, לצפות בהעתק מלא מהפוליסה וגם ליצור קשר מהיר דרך צ'אט האפליקציה ומאגר מספרי החירום עם חברת כלל.

על פוליסת הנסיעות של כלל ביטוח

ביטוח הנסיעות של חברת כלל ("מדיכלל עולמי") מעמיד לרשותכם כיסוי מקיף, משתלם ואפקטיבי בכל נסיעה לחו"ל.
לאפשרויות ההתקשרות עם החברה יש חלק אינטגרלי באיכות מערך השירות – דבר שמהווה יתרון עבור כלל ביטוח, שכן החברה שומרת על ערוצי התקשרות מגוונים וזמנים, באמצעותם מתקבלים חווית שירות איכותית וכמובן מענה קורקטי.
בנוסף, כלל נחשבת לחברת ביטוח ידועה ואמינה עם מענה 24/7 מכל היעדים ובעברית, שנוהגת לטפל במהירות בתביעות הביטוח.

עיקרי פוליסת הביטוח

  • כיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל
  • פינוי ממקום האירוע לבית חולים סמוך (באופן ימי, אווירי או יבשתי)
  • הטסה רפואית לארץ
  • טיפולי חירום בשיניים עד 600$
  • הארכת שהות בחו"ל עקב קורונה עד 100$ ליום
  • שינוי מועד טיסת המבוטח עד 1,500$
  • כיסוי הוצאות מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח
  • הוצאות רפואיות בהריון שנתגלה בחו"ל לראשונה עד שבוע 12

בנוסף ניתן להוסיף הרחבות לפוליסת מדיכלל עולמי:

  • צד ג' עד 150,000$
  • איתור חיפוש וחילוץ עד 300,000$
  • ביטוח כבודה עד 2,000$/ הרחבה נוספת עד 6,000$
  • החמרת מצב רפואי עד 250,000$
  • ספורט אתגרי עד לגובה האחריות הרפואית
  • ועוד.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של TERMINAL ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן