הזמנת חופשה בחול דרך בוקינג

הזמנת חופשה בחו"ל דרך בוקינג היא האפשרות הנוחה וגם הנפוצה ביותר לחיפוש והשוואת חופשות ברשת, לפי יעד, תקציב וסגנון מתחם האירוח, אך יש כמה דברים שמוכרחים לדעת לגביה. 

אתר בוקינג – התחנה הראשונה בדרך לחופשה

אתר בוקינג booking.com נחשב בעשורים האחרונים למאגר הגדול ביותר בעולם להזמנת מקומות לינה בכל סדרי הגודל, בכל הרמות ואפשרויות האירוח.

בתוך האתר ניתן למצוא מעל מיליון נכסים שונים כמו מלונות בכל רמת כוכבים (1-5), בתי הארחה, דירות נופש, ריזורטים, צימרים ועוד מגוון רחב של אפשרויות – הכל מוגש למשתמשים באופן ברור, עם אפשרויות סינון ופילוח נרחבות וכמובן אינפורמציה מלאה על כל מקום כולל מחירים.

האתר מופעל במספר גדול של שפות כולל עברית, כאשר בישראל ממוקם גם אחד הסניפים של החברה, שסניפים נוספים שלה מפוזרים ברחבי העולם.

איך פועל בוקינג.קום?

התכלית של בוקינג היא למעשה להיות המתווך שמחבר בין בעלי נכסים תיירותיים לנופשים המחפשים אותם. כמתווך, הוא גוזר עמלה מהמארח תמורת כל עסקה שבוצעה אצלו במתחם הנופש באמצעות האתר. כך יכולים המשתמשים מצידם להזמין אונליין וליהנות מחוויית שימוש טובה ואילו בעלי הנכסים נהנים מהתנועה הרבה שהאתר מושך אליהם מכל רחבי העולם.

בדומה לאתרי המידע, החיפוש וההשוואה הגדולים בעולם, גם בוקינג יודע כיצד להציג כל אחד מהמקומות לנופשים שלו. הוא "דוחף" קדימה מקומות שהזמינות שלהם נמוכה כדי למלא אותם ב-100% וגם מתעדף את התצוגה שלו בהתאם לתנאים פנימיים לשיקוליו.

דרך נוספת בה האתר פועל, היא באמצעות דילים. בוקינג יודעים להציע לגולשים שלהם דילים – מבצעים מסוימים, למשל ארוחת בוקר כלולה אם תזמינו החל ממספר מסוים של לילות או מחיר מבצע בתאריכים מסוימים, בדרך כלל פחות מבוקשים.

שירותים נוספים שניתן למצוא בבוקינג

בשנה האחרונה החלו בוקינג לענות גם על הצורך של המשתמשים שלהם באיתור שירותים נלווים לחופשה בחו"ל, מה שהביא אותם להציג באתר גם טיסות, השכרת רכבים, חיפוש והזמנת מוניות ושירותי הסעה, כרטיסים לאטרקציות ואפילו שמירת שולחנות במסעדות.

שירותים אלה מרחיבים את מה שבוקינג יודעים לספק ללקוחותיהם ומעצימים אף יותר את כוחו של האתר. בעזרתם נוסעים רבים כבר מבינים שאין צורך לפנות למקומות אחרים כדי לתכנן את הנסיעה ולכן כל שנותר הוא לסגור את ביטוח הנסיעות וחבילת הגלישה דרך חברות חיצוניות לבוקינג.

ריכזנו כמה טיפים להזמנת חופשה בחו"ל דרך בוקינג:

ראיתם את המחיר? קחו אותו להשווואה במקומות נוספים

אל תפסחו על השוואת מחירים ותנאי חופשה גם במקומות אחרים – אצל סוכן הנסיעות, אתרים מתחרים וכמובן בהתקשרות ישירה למלונות עצמם. הזכרנו שבוקינג מתעדפים את מי להציג לכם ומתי ולכן צריך לצאת מנקודת הנחה שהמחיר המוצג בעבור התצוגה הזו איננו בהכרח הזול ביותר ברשת, או בכלל.

הבינו את שיטת החיוב

אם בחרתם מלון ושילמתם כדי לסגור אותו, דעו שהחיוב יבוצע בפועל על ידי אותו מלון ולא מצד בוקינג. הפרטים שלכם אמנם יישארו במערכת עד שהמלון יאשר את ההזמנה סופית ויימחקו לאחר מכן, אך שימו לב שזה קורה רק כעבור כ-10 ימים (לאחריהם המלון יגבה את חלקו).

מזמינים בימים אסטרטגיים

לא הרבה יודעים, אבל יש ימים זולים ויקרים בבוקינג. אם תזמינו את החופשה שלכם ביום שלישי, תשלמו את התעריף היקר ביותר.

כמו כן, אם תבחרו להיכנס למלון ביום שישי ולצאת ממנו ביום ראשון תשלמו גם כן את התעריף היקר יותר. מן הצד ההפוך, אם הכניסה למלון תהיה ביום ראשון והיציאה בשישי, תופתעו לגלות שהתעריף לחופשה יהיה זול בהרבה.

הזמנת חופשה בחו"ל דרך בוקינג בקלות – מדריך למזמין המתחיל בשלבים

מזינים פרטים

תאריכי חופשה, יעד וכמות נוסעים ומקבלים תוצאות אותן אפשר להמשיך לסנן לבחירתכם.

בוחרים את החדר

צפו בתמונות, קראו עליו פרטים, בדקו ביקורות והקפידו להמשיך גם למידע על המארחים, מדיניות הביטולים, מתקני המקום וכל האותיות הקטנות. ודאו גם שניתן לבטל את העסקה בחינם עד לתאריך מסוים.

מזמינים

בחרו בחדר זמין, סמנו את כמות החדרים המבוקשת ואת סגנון האירוח (Bַַ&B למשל) וצפו בפירוט ההזמנה המלא. כאן יופיעו המחירים (בשקלים ובמטבע המקומי), שעות צ'ק אין וצ'ק אאוט, VAT ועוד. בעת התשלום ייתכן חיוב על עמלת המרת מט"ח גם אם הדבר לא צוין מפורשות.

ממשיכים לפרטים אישיים

מילוי שמכם, המייל וכתובת המגורים, שליחת בקשות מיוחדות או שאלה למארח. כאן תבחרו גם את כמות האנשים שההזמנה מיועדת להם, את סוגי המיטות, שעת ההגעה שלכם למלון ועוד.

משלמים

זהו השלב שבו תזינו את פרטי האשראי, בוקינג תצא לבדיקה ולאישור מול מתחם האירוח ותחזור אליכם עם הודעת אישור. באזור האישי בבוקינג ניתן לצפות בפרטי ההזמנה ולערוך אותה. התכתובת מכאן והלאה תתנהל במיילים מול המלון.

החופשה מוכנה. כעת נותר רק לסגור את ביטוח הנסיעות

ביטוח הנסיעות לחו"ל מכסה אתכם בכל אירוע רפואי, כדי שלא תשלמו סכומי עתק על כל בדיקת רופא או תרופה פשוטה בבית המרקחת. לפוליסה הבסיסית ניתן גם להוסיף הרחבות שונות שמכסות מצבים נוספים כמו אובדן או גניבת כבודה וחפצים יקרים, פעילויות ספורט אתגרי ועוד.

אם הזמנתם בבוקינג חופשה ללא ביטולים בחינם, כדאי גם לרכוש ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה כדי לקבל החזר של 80% על התשלום במקרה שהחופשה תתבטל מיוזמתכם מכל סיבה שהיא.

אנו ב-טרמינל ביטוח נסיעות לחו"ל מעמידים לרשותכם את פוליסות הביטוח של המבטחות המומלצות והמקצועיות ביותר בישראל ומטיסים אתכם לחו"ל בראש הכי שקט, עם הכיסוי הביטוחי הרחב ביותר.

לחצו כבר עכשיו לרכישת ביטוח אונליין של החברות: פספורט קארד, הראל, הפניקס, כלל או מגדל.
ליצירת פוליסת נסיעות למקרים מורכבים מפאת גיל, מצב רפואי, כמות נוסעים או אופי נסיעה ייחודי חייגו אלינו למספר 074-765-0666 ונשמח לסייע.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן